Vi brenner for gode kundeopplevelser!

Idéen bak Inlet ble til da markedsførings- og utviklingsbyrået Netron ble bedt om å utvikle et komplett hotellsystem. Systemet skulle inneholde en bookingløsning integrert med et låsesystem, slik at adgangskoder kunne utstedes automatisk til kundene etter at de hadde booket et opphold på nett.

Hensikten var at hotellet skulle driftes mest mulig automatisk og at kundene skulle få en bedre opplevelse ved å slippe å møte opp i resepsjonen, stå i kø og levere fra seg nøkler og kort.

Med-gründerne Thomas A. Wisur og Alex Grängfors ble engasjert for å videreutvikle konseptet og bære det frem som et nytt selskap. Under videreutviklingen av konseptet ble det klart at det allerede eksisterer utallige gode bookingsystemer i markedet. Det øyeblikket skulle definere Inlets fremtid.

“I stedet for å bygge en konkurrerende løsning, vil det ikke være bedre å tilføre noe av verdi til hele markedet?”

Vi skrotet hele bookingsystemet vårt og bestemte oss for å heller gjøre alt vi kan for å la hele markedet automatisere kundeopplevelsene sine. Siden den gang har vi rendyrket vår ekspertise på låsesystemer og hvordan man skaper gode kundereiser i forskjellige bransjer. På denne måten kan vi utgjøre en større forskjell.

Vårt oppdrag er å skape flere lønnsomme bedrifter og en enklere hverdag for alle deres kunder – uansett hvor i verden. Dette gjør vi ved å skape gode opplevelser for én kunde av gangen.

I dag jobber vi med alle slags løsninger innen styring og automatisering av låsesystemer. Vi leverer løsninger som inkluderer blant annet booking, medlemshåndtering og eiendomsforvaltning.

Ta kontakt med oss for å finne ut hvordan du kan skape gode opplevelser for dine kunder, samtidig som du øker lønnsomheten i din bedrift eller organisasjon.