Digitalisert toalettbesøk

I sommersesongen 2021 digitaliserte Inlet toalettbesøk for Göta Kanals besøkende i Bergs sluser. Løsningen gjør at kundene selv kan låse opp toalettene ved hjelp av mobiltelefonen sin.

Kundereisen skjer i tre steg:

  1. Du skanner en QR-kode på toalettdøren med mobiltelefonen
  2. Du får opp en ferdig utfylt SMS og trykker send
  3. Du får en SMS tilbake med en link som åpner døren

Enkelt og greit! Kunden slipper å henvende seg til personalet for å hente nøkler. Dermed får kunden enklere tilgang, samtidig som personalet sparer tid.

Kundetoaletter er ofte krevende å drifte, samtidig som de påvirker kundenes opplevelse av bedriften din i stor grad. Inlet gjør at Kanalbolaget får en oversikt over når toalettene blir brukt. Det er data som kan bidra til å planlegge vedlikehold slik at driften blir mer effektiv. I tillegg får Kanalbolaget muligheten til å ta betalt for bruken av toalettene. Slik kan man gjøre en kostnad om til en ressurs!

Inlets løsninger

Dette er et eksempel på hvordan vi kan tilpasse løsninger. Vi har også løsninger for tilgang til lagerhotell, kontorfellesskap, vaskehaller, båter og andre ressurser. Vi kan skape løsninger for det meste som skal leies eller lånes ut.

Har du en ressurs du vil gi andre tilgang til?

  • Med betaling, klippekort eller for medlemmer?
  • Med muligheten til å ha oversikt over bruken?
  • Med eller uten booking?
  • Med en kodelås eller automatisk lås?

Ta kontakt i dag!

Del på:

Les også

  • Nausta – En flytende og selvbetjent badstue i hjertet av Molde

  • Lager247: Et av landets første selvbetjente minilager

  • Sirken: Selskapet som bygget Norges første selvbetjente varelager for overskuddsvarer

Se alle kundecaser