Digitalisert toalettbesøk

I sommersesongen 2021 digitaliserte Inlet toalettbesøk for Göta Kanals besøkende i Bergs sluser. Prosjektet ble gjennomført med våre partnere Certego og Assa Abloy Opening Solutions. Løsningen gjør at kundene selv kan låse opp toalettene ved hjelp av mobiltelefonen sin.

Kundereisen skjer i tre steg:

  1. Du skanner en QR-kode på toalettdøren med mobiltelefonen
  2. Du får opp en ferdig utfylt SMS og trykker send
  3. Du får en SMS tilbake med en link som åpner døren

Enkelt og greit! Kunden slipper å henvende seg til personalet for å hente nøkler. Dermed får kunden enklere tilgang, samtidig som personalet sparer tid.

Kundetoaletter er ofte krevende å drifte, samtidig som de påvirker kundenes opplevelse av bedriften din i stor grad. Inlet gjør at Kanalbolaget får en oversikt over når toalettene blir brukt. Det er data som kan bidra til å planlegge vedlikehold slik at driften blir mer effektiv. I tillegg får Kanalbolaget muligheten til å ta betalt for bruken av toalettene. Slik kan man gjøre en kostnad om til en ressurs!

Inlets løsninger

Dette er et eksempel på hvordan vi kan tilpasse løsninger. Vi har også løsninger for tilgang til lagerhotell, kontorfellesskap, vaskehaller, båter og andre ressurser. Vi kan skape løsninger for det meste som skal leies eller lånes ut.

Har du en ressurs du vil gi andre tilgang til?

  • Med betaling, klippekort eller for medlemmer?
  • Med muligheten til å ha oversikt over bruken?
  • Med eller uten booking?
  • Med en kodelås eller automatisk lås?

Les mer om forskjellige aksessløsninger her.

Göta Kanal

Göta Kanal er en kanal på 190.5 km med 58 sluser, opprinnelig bygd mellom 1810 og 1832 for å kunne omgå Øresundstollen som ble innkrevd helt frem til 1857. Da den stod ferdig i 1832 skal den ha kostet over 13 milliarder svenske kroner. I dag er kanalen en av Sveriges største turistattraksjoner! Les mer på Göta Kanals nettsider.

Del på:

Les også

  • Oslonøkkelen

  • Gjøvik kommune

  • Alpinco

Se alle kundecaser